
| Le tre rivoluzioni del management digitale |
| Management in a digital world: decisions, production, communication: keynote speeches, best and selected papers from Sinergie XXVIII Annual Conference, University of Udine, Italy, June 9-10, 2016 |
| Digital landscapes: how digitalization impacts business: Fabio Cassia interviews Timothy O'Connell, Accelerator Director H-FARM Spa |
| Towards a new understanding of brand authenticity: seeing through the lens of millennials |
| Creative crowdsourcing e dinamiche relazionali nella comunicazione di marketing: il caso del network di Zooppa |
| Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web |
| Dal CRM al social CRM: uno strumento per incrementare le performance della relazione con il cliente |
| Creating competitive advantage through knowledge sharing in the digital economy |
| Comunicazione digitale e public engagement: nuovi approcci strategici per le istituzioni universitarie |
| Marketing alliances in digital firms: an analysis of benefits and risks |
| The developing role of telecommunication firms from technology enablers to strategic players in the smart factory |
| Exploring visitors' motivation in heritage festivals: a text analysis perspective |
| 'Who's afraid of Virginia Woolf?' |
| La programmazione comunitaria per lo sviluppo territoriale in ottica sistemico-vitale |
| Il ruolo delle risorse intangibili nella letteratura manageriale: principali linee di ricerca e analisi future |
| Competere attraverso il turismo creativo: un'analisi delle preferenze verso la Sicilia |
| Le cause della crisi d'impresa: analisi dei fattori di crisi delle grandi imprese in amministrazione straordinaria |