
| Challenges and lessons learned from the Italian managerial context |
| Digitalization and servitization: opportunities and challenges for Italian SMES |
| Value co-creation in the hospitality industry: learning from the Vascitour experience |
| Service ecosystem perspective in the retail industry |
| Do product features actually add value for consumers? A laddering analysis on new luxury products |
| A recipe for excellence in health care: investigating the relationship between health literacy, self-efficacy, awareness, and health services' use |
| Strategie di cambiamento in una public utility: una prospettiva multi-tipologica |
| Fuori dalla crisi: la capacità competitiva delle imprese del distretto della meccatronica vicentina |
| Collaborare per competere nel turismo: il ruolo del co-marketing per i tour operator |
| L'innovazione nelle imprese familiari: la propensione a brevettare nelle sussidiarie estere |
| Le caratteristiche bancarie che influiscono sull'accesso al credito delle imprese con rating di legalità |
| Senti chi (ne) parla: Twitter, bail-in e banche in crisi (Look who's talking: Twitter, bail-in and banking crisis) |
| "The Banquet" or the art of management |