Risultato della ricerca: (10 titoli )
| Editoriale. Rethinking Marketing in the Age of Artificial Intelligence |
Micro & macro marketing - 2021
| The New Life of Marketing Research. The Insight Imperative. Introduction |
Micro & macro marketing - 2021
| The New Life of Marketing Research. The Insight Imperative. This Issue |
Micro & macro marketing - 2021
| Advances in Neuroscience and Its Application in Economics and Marketing Research |
Micro & macro marketing - 2021
| A Multistep Strategy for Analyzing Consumer Generated Data |
Micro & macro marketing - 2021
| Il marketing di nicchia. Una ricerca sul consumo di alimenti a fini medici speciali |
Micro & macro marketing - 2021
| Willingness to Pay for Functional Foods in Europe and Asia: An Empirical Study in the UK and Japan |
Micro & macro marketing - 2021
| Premium private label: propensione all’acquisto e sensibilità al prezzo nel canale digitale |
Micro & macro marketing - 2021
| Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla |
Micro & macro marketing - 2021
| Il «bello e ben fatto» post Covid-19, da dove si riparte? |
Micro & macro marketing - 2021