Risultato della ricerca: (14 titoli )
| Moving at different speeds: the commercialization of television systems in Europe and its consequences |
Comunicazioni sociali - 2013
| Tele-Saar: Europe's first commercial TV station as transnational experiment |
Comunicazioni sociali - 2013
| Negotiating television's cultural potential as commercial asset: early experimental commercial television in the Netherlands |
Comunicazioni sociali - 2013
| Mapping the region: the scope of Southern Television's identity during the emergence of ITV |
Comunicazioni sociali - 2013
| Semi-commercial or semi-public service? Legitimacy and regulation of commercial television in Finland |
Comunicazioni sociali - 2013
| La via italiana alla televisione commerciale |
Comunicazioni sociali - 2013
| Da libere a private: sulla nascita della televisione commerciale in Italia |
Comunicazioni sociali - 2013
| Berlusconi's television, before and after: the 1980s, innovation and conservation |
Comunicazioni sociali - 2013
| Dallas, Italia: Cronaca di un successo (non troppo) annunciato |
Comunicazioni sociali - 2013
| Media systems in Central Eastern Europe after 1989: a national way to post-communism? |
Comunicazioni sociali - 2013
| The commercialization process of Romanian post-communist television: the movement for an independent television and its consequences |
Comunicazioni sociali - 2013
| The commercialization of television in Switzerland: a matter of neighbours |
Comunicazioni sociali - 2013
| Il mercato delle location cinematografiche: un modello interpretativo |
Comunicazioni sociali - 2013
| Il fine sottratto: sull''ontologia drammatica' di H. U. von Balthasar |
Comunicazioni sociali - 2013