Risultato della ricerca: (11 titoli )
| Creative industry and gender: Reflections on a non-obvious combination |
Comunicazioni sociali - 2014
| Creating female audiences: The decline of the 'girly' heroine and the return of the formidable 'femme' |
Comunicazioni sociali - 2014
| Women's Festival 2.0 between grassroots globalization and neoliberal feminism: The Birds Eye View Festival |
Comunicazioni sociali - 2014
| Contemporary TV for women, between standardization and creativity |
Comunicazioni sociali - 2014
| Crafting creativity and crafting the self. How female users construct the boundaries of creativity on Pinterest |
Comunicazioni sociali - 2014
| Power, gender, and the selfie. The cases of Hillary Clinton, Barack Obama, Pope Francis |
Comunicazioni sociali - 2014
| Vidding as a gendered remix practice |
Comunicazioni sociali - 2014
| The "sweet creativity", between electronic art and experimental cinema |
Comunicazioni sociali - 2014
| La crisi del padre nelle serie 'cable' statunitensi: i casi di "Mad Men", "Breaking Bad" e "In Treatment" |
Comunicazioni sociali - 2014
| Steven Maras e il 'discourse frame'. Un approccio dinamico alla teoria della sceneggiatura |
Comunicazioni sociali - 2014
| Metamorfosi del mitico, linee di sviluppo di una 'mitocritica' cinematografica: da Gilgamesh ad "Iron Man" |
Comunicazioni sociali - 2014