Finanza marketing e produzione - 2007
Risultato della ricerca: (25 titoli )
| Cultural sensitivity in international business relations: Managerial skills in spanning the finnish-Chinese cultural boundaries |
Finanza marketing e produzione - 2007
| The impact of geographical proximity and technology on firms' R&D operations |
Finanza marketing e produzione - 2007
| An integrated framework for assessing the impact of collaboration on buyer-supplier relationships |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Interactions between multinational corporations and indigenous peoples: value(s) crashes or value(s) creation? |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Interm-firm interaction from a human perspective |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Managing the competency trap of asymmetric relationships |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Power issues when integrating supply chains |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Trust in a long-term relationship: the customer, the firm and the sales representative |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Default: l'effetto segnaletico delle comunicazioni di Internal Dealing |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Essere 'in' quando si sceglie di essere 'out': la gestione delle relazioni nel caso del Teatro Out Off |
Finanza marketing e produzione - 2007
| The forces behind the restless desire for new in fashion consumption |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Le performance delle IPO venture-backed in Italia: modelli interpretativi ed evidenze empirihe |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Reinventing strategy in 'mature' industries: The case of low cost airlines |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Sviluppo e riposizionamento delle marche commerciali |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Corporate responsibility and communication. Linking practices and wealth creation in Italian family business |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Managerial tools for corporate and business-level social responsibility |
Finanza marketing e produzione - 2007
| The relation between corporate social performance and financial performance of firms in Brazil |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Stakeholder pressure and socially responsible purchasing |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Stakeholder relationship management: A strategic resource for sustainability |
Finanza marketing e produzione - 2007
| The strategy of bank foundations in fostering local welfare |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Alleanze strategiche e rendite relazionali: una review delle determinanti del joint value |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Alternative di acquisto e negoziazione acquirente/fornitore. Approcci a confronto |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Distretti e cluster nella modernità liquida: un confronto fra Becattini e Porter |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Le modalità di pagamento delle acquisizioni. Evidenze empiriche da un campione di acquirenti italiani. |
Finanza marketing e produzione - 2007
| Teorie dell'adattamento e crisi d'impresa: evidenze dal caso Fiat |
Finanza marketing e produzione - 2007