
| Antonio Borghesi: il ricordo dei suoi allievi |
| Business evolution across the Euro-Mediterranean Region |
| Business evolution in the lens of universities' sustainable impact: Russian lessons in BRICS |
| Capital budgeting for information technology service management: modeling, classifying, and disclosure from a structural capital perspective |
| La comunicazione web dei quartieri fieristici |
| Contratto di rete e creazione di valore: riflessioni ed evidenze empiriche sulle determinanti della performance |
| Editorial: Business evolution across organisational types and sectors in the Euro-Mediterranean Region [Editoriale] |
| Giuseppe Lupo, La letteratura al tempo di Adriano Olivetti, Edizioni Comunità, Roma - Ivrea, 2016, pp. 316 [Recensione] |
| The green investments and competitiveness of the Italian manufacturing system |
| Improving public sector performance by using business process modelling and measurement: a case study analysis |
| L'insegnamento di Becattini |
| Market-driven or policy-directed quality certification? |
| A new scale of brand lovemarks |
| Public control and strategic governance in state-owned public utilities: empirical evidence from Italian listed firms |
| Servizi ecosistemici e biodiversità: una nuova prospettiva per un'economia più sostenibile |
| Il valore del cinema per il management |
| Le cause della crisi d'impresa: analisi dei fattori di crisi delle grandi imprese in amministrazione straordinaria |
| Competere attraverso il turismo creativo: un'analisi delle preferenze verso la Sicilia |
| Comunicazione digitale e public engagement: nuovi approcci strategici per le istituzioni universitarie |
| Creating competitive advantage through knowledge sharing in the digital economy |
| Creative crowdsourcing e dinamiche relazionali nella comunicazione di marketing: il caso del network di Zooppa |
| Dal CRM al social CRM: uno strumento per incrementare le performance della relazione con il cliente |
| The developing role of telecommunication firms from technology enablers to strategic players in the smart factory |
| Digital landscapes: how digitalization impacts business: Fabio Cassia interviews Timothy O'Connell, Accelerator Director H-FARM Spa |
| Exploring visitors' motivation in heritage festivals: a text analysis perspective |
| Management in a digital world: decisions, production, communication: keynote speeches, best and selected papers from Sinergie XXVIII Annual Conference, University of Udine, Italy, June 9-10, 2016 |
| Marketing alliances in digital firms: an analysis of benefits and risks |
| La programmazione comunitaria per lo sviluppo territoriale in ottica sistemico-vitale |
| Il ruolo delle risorse intangibili nella letteratura manageriale: principali linee di ricerca e analisi future |
| Towards a new understanding of brand authenticity: seeing through the lens of millennials |
| Le tre rivoluzioni del management digitale |
| Valutare e migliorare la comunicazione digitale per la sostenibilità: un modello operativo per i siti web |
| 'Who's afraid of Virginia Woolf?' |
| The contribution of systems and service research to rethinking higher education programs: a T-shaped model |
| Customer-centric service innovation in health care: findings from a case study |
| A framework for analysing convergenceReceived between online brand identity and online brand image: the case of the British Museum |
| Improving the quality of the information flow among top managers |
| Knowledge management: an asset for managing change? |
| Linking social entrepreneurship and innovation through the lens of the value co-creation process |
| Il perimetro di industrie culturali, creative e turismo: specializzazioni e implicazioni di policy in Italia |
| Services in evolution: papers from 19th Toulon-Verona Conference 'Excellence in Services', September 5-6, 2016, University of Huelva, Spain |
| Turismo crocieristico e percezioni della popolazione residente: i risultati di un'analisi cluster |
| Who empowers whom?: the role of organizational health literacy in empowering patients |