Articoli pubblicati da:
Zerbini, CristinaRisultato della ricerca: (17 titoli )
| Buono per Te, Buono per il Pianeta. La strategia di sostenibilità di Barilla |
Micro & macro marketing - 2021
| Combining Sustainability and Digital Transformation in Retail and Distribution Channels: Introduction |
Micro & macro marketing - 2024
| Come comunicare efficacemente con i claim nutrizionali |
Mark up - 2023
| Consumers' attitude and purchase intention towards organic personal care products: an application of the S-O-R model |
Sinergie - 2020
| Consumers' intention to buy generic drugs: Evidences from the Italian setting |
Mercati e competitività - 2017
| Environmental sustainability and food packaging. The role of packing material in purchasing decisions |
Sinergie - 2020
| Eu Ecolabel: il ruolo delle etichette ambientali nel processo decisionale di acquisto |
Micro & macro marketing - 2021
| Food packaging il ruolo del materiale nel processo di acquisto |
Mark up - 2021
| La marca del distributore premium nella prospettiva degli attori della filiera: un'analisi esplorativa |
Micro & macro marketing - 2018
| Mobile shopping behavior: a bibliometric analysis |
Sinergie - 2022
| Navigating the Future: Integrating Digital and Sustainable Practices in Retailing. Introduction |
Micro & macro marketing - 2025
| New shopping behaviors in a changing environment |
Sinergie - 2023
| Nutritional claims and framing effect: how does the way of communication impact on the product perception? |
Sinergie - 2023
| Packaging as a Tool for Product Enhancement. Summary Manifest on Recent Literature from a Marketing Perspective |
Micro & macro marketing - 2023
| Promuovere scelte alimentari corrette attraverso le etichette nutrizionali |
Sinergie - 2018
| Sexual stimuli in advertising: The opposite sex effect |
Mercati e competitività - 2018
| Sustainable Supply Chain Management: una review della letteratura |
Micro & macro marketing - 2021